031109

Dagen började med idrott där vi spelade fotboll på lite olika sätt, men det hela slutade inte så bra. Emil hade bollen sen skulle jag försöka att ta den från honom men det gick inte som planerat för han råkade stämpla mig på tårna så min ena stortå svullnade upp med engång. Haha sen fick man höra mig klaga över den smärtan resten av dagen. Men jag var inte den enda som klagade idag, våran engelska lärare Gunnel var inte heller på något vidare humör, hon hade lust till att slänga ut några i klassen ganska ofta men hon lät dem vara kvar inne ändå :).
Sen hände det en skit tråkig sak med, någon jävel har tagit Idas smink. Hon hade glömt det på toan sen när hon kom tillbaka var det inte kvar, stackars Ida.. helt nytt smink <3.

Efter skolan blev det till att dansa, eller ja så gott jag kunde med min lilla konstiga tå som fortfarande är svullen men det har lättat som tur är. Dansföreställning 18/12 på KCM.

Men nu ska jag försöka att plugga, men vet själv att det inte kommer funka så bra ^^

Pusssheeeij (: <3


Kommentarer
Postat av: Ida.J

HAHAHAHA mitt smink :'(

fan va det hände mkt den dagen =( <3

2009-11-04 @ 20:10:19
URL: http://releasemecandyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0