171109

Missade att blogga igår, men det gör säkert inte så mycket. Sussade hos mormor och morfar eftersom jag jobbade på gården till 21.30 igår. Kollade någon film som var ganska sjuk, senare blev det till att kolla lite Ullared (y) xD.

Idag började jag 12.15, gick inte upp fören 09.30 skit skönt att få sova länge :) Hade ett litet personalmöte, men vet inte om man kan kalla det möte eftersom vi fixade lite med aktiviter som både dem stora och små barnen ska ha på måndagen. Men det var iallafall skoj att klura ut allt. Hade även idrott idag, har inte haft det på skit länge så var härligt att springa runt och leka massa med dem. Idag kom även min lärare i BKF (Barn, kultur och fritid) förbi för att kolla hur det gick för mig och samt för att prata med min handledare, men det ser ut som jag kommer få bra omdömme av henne senare :). Tog bussen hem sen efter jag slutat och var inne i Hässleholm igen lite över 18, hoppade av vid Torino och där träffade jag Cassandra så vi satte oss inne på Torino, snackade lite medans jag åt min tacorulle :D. Hade verkligen skit skoj med dig Nöten<3
Ny och lång dag imorgon, ska även sussa hos mormor och morfar igen :)

Pusssheeeeij (: <3


Kommentarer
Postat av: Ida.J

Sv: hahah jävla tur jag hade där du :P



Men du ? har du skaffat sånt lösen till din group wise så du kan skriva hemma ? <3

2009-11-17 @ 21:10:10
URL: http://releasemecandyman.blogg.se/
Postat av: Arvid :D <3

Haha visst va filmen bra :D <3 ^^



Ullared IN MY HEART :D xD ^^, <3

2009-11-17 @ 21:27:11
Postat av: Ida.J

Sv: haha aa det kan man. Lina har gjort det :P



hahah, men jag ändrar mig hela tiden va fan xD =( <3

2009-11-18 @ 08:10:44
URL: http://releasemecandyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0