191109

Imorgon är det sista dagen på min APU i Ängelholm.. känns sorgset faktiskt. Kommer verkligen att sakna alla ungarna. Killarna är inte alls lika kaxiga nu, hehe fast det finns ju någon som fortfarande är. Dem bråkar om vem som ska sitta bredvid mig och sen vill dem spela spel med mig hela tiden :). Har aldrig schak, men sen igår så vann jag över dem :D haha grattis till mig (a)?! Vill så gärna ge dem något eftersom dem har varit så snälla men känns inte som att jag har råd med det eftersom dem är 38 barn i klassen, alla är dock inte med uppe på fritids. Detta innebär att jag bara kommer träffa alla i klassen i 30min imorgon innan dem som inte ska till fritids slutar.. usch sorgligt :(.

Men lite gladare saker nu, ska träffa Gossen<3 lite snabbt ikväll, saknat han som fan. <3

Pussheeeij (:<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0