251109

Missade att skriva igår, men hade APU, min handledare var hemma pga sjukt barn så fick vara i förskolan hela dagen och sen fritids efter det. Drog till stan och träffade Sandra sedan satte vi oss på bussen till Tyringe för hon skulle hälsa på en grav, alltså blev det ingen dans igår
Idag var min handledare hemma igen så fick även idag tillbringa min dag med dem små, men slutade tidigare för skulle till tandis :) Har även hämtat ut mina nya träningsoveraller innan man drog på träningen, försökte att få ut en bild men ville inte funka som jag ville (konstigt, det är teknik det handlar om) så tänkte bjuda på en annan fin bild :D.


Snart jul ju :D haha xD





Pusssheeeij (: <3


Kommentarer
Postat av: Ejno

Det ser ut som att det luktade gott ;)

2009-11-25 @ 22:29:42
Postat av: Arvid :D <3

:O:O:O:O: ta bort den ::O:O:O:O:O:O:O:O:O:OO:O:O:O:O:O:O:O:O:O: fy dig !!!!!! utegångsförbud :O

2009-11-25 @ 22:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0