301109

Känns som att dagen har gått hur fort som, började med idrott två pass, lunch, var nere i klassen på förskolan och hjälpte samt lekte med dem sen var det dags att gå upp till storfritids. Drog sedan ner till idrottshallen för att spela lite dodgeball.. eller hur det stavas :) blev som så att jag fick vara med i kill-laget och det var ju inte dem så glada över, "Nej vi kommer bara förlora om vi har en tjej med!" Men gjorde dem det kanske? Haha nej, långt ifrån. Jag ägde ju sönder ;)
Kanske blir att man träffar Gossen<3 senare idag om han hör av sig, men fram till dess ska jag sitta på msn som jag fixade igår HELT SJÄLV! Är faktiskt stolt över mig :) och sen ska jag såklart lyssna musik, speciellt på några låtar som David skickade till mig igår :)


Fin tavla va? ^^


Kommentarer
Postat av: Arvid :D <3

haha såklart att du är bäst! :D <3

2009-11-30 @ 18:13:19
Postat av: Caroline

haha det har du rätt i ;)

2009-11-30 @ 22:45:59
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0