4 timmar senare

Det visade sig att det hände mera idag, jag och mamma åkte in till Kristianstad senare vid 16 tiden för att röntga min stackars tå, först hittade vi inte till akutmottagningen så vi fick leta efter den, sen blev det till att sitta i ett väntrum och vänta på sin tur. Hade kö-nr 75.
Senare fick vi prata med en dokter som skickade iväg mig för att röntga och sen kom jag åter tillbaka till väntrummet, tog ca. 1h innan vi fick reda på vad som var fel.
Jag hade en blödning i stortån. Lyckat (y) Klockan var ungefär 19.30 när vi lämnade sjukhuset och var sedan hemma kl. 20. Alltså 4 timmar senare :)

Trodde jag skulle få kryckor men icke, det blev bara ett litet tåplåster som jag ska ha ett tag.
Ingen skola för min del imorgon heller.

Pussheeeij (: <3


Kommentarer
Postat av: My

Säg inte att det var en blödning!! :'( Blir ledsen ju♥♥ Hoppas det bir bättre!!♥

2009-11-04 @ 22:29:55
URL: http://mytornered.blogg.se/
Postat av: Ida J

DU ÄR INTE I SKOLAN IDAG HELLER "? :´/(((((z33

2009-11-05 @ 08:43:44
URL: http://releasemecandyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0