APU.

Har inte hunnit att skriva, har även sovit hos mormor och morfar en kväll :). I onsdags kväll var det fritidsgård för 97:or och uppåt. Jag, Arvid och Ejno bakade muffins i våra sexiga röda förkläden (y) xD.

Men idag har det varit fullrulle, fattar inte vart ungarna får sin energi från medans jag inte har något kvar i slutet av dagen, men man orkar med dem eftersom dem är såååå söta :). Äntligen har killarna i den klassen inte lika grovtspråk längre, dem börjar faktiskt be om hjälp om det är något. Stora framsteg.
Imorgon är det fredag, denna veckan har verkligen gått fort, både bra och dåligt. På lördag är det match emot Kristianstad i Nosaby-hallen och senare blir det till att fira pappa som fyller år på lördag, hela släkten kommer :) utom dem från stockholm.

Men nu ska jag ta det lugnt ikväll, vem vet, kanske snacka något i telen med (a) :)


Pusssheeeij (:<3


Kommentarer
Postat av: Ida.J

Sv: och sedan yttligare 3 veckor ;o

DU KAN RINGA MIG SÅ KAN VI TALA I TELE :D:D:D <33

2009-11-12 @ 20:23:47
URL: http://releasemecandyman.blogg.se/
Postat av: Ida.J

MEN LÄTT ATT JAG SKA KOMMA WTF !!!!!!

Jag kan komma nu på dirren ^^ <33

2009-11-13 @ 17:05:24
URL: http://releasemecandyman.blogg.se/
Postat av: Arvid <3

Haha vi var så jävla sexiga! :D <3



du är duktig på att lära dom små lilla du :D <3

2009-11-16 @ 16:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0