APU.

Imorgon är det dags att ge sig ut på APU, (praktik). Jag kommer först att finnas i Ängelholm på en skola och fritidgård, och här kommer jag vara i 2 veckor. Under dessa veckor kommer jag att bo hos min mormor och morfar i Klippan för att slippa resa så långt alltså kommer jag inte kunna uppdatera på bloggen under denna tiden, men kommer ju såklart hem på helgerna :) kan inte klara mig i 2 veckor utan gossen<3 heller.

Men nu ska jag packa lite inför imorgon sen får vi se när jag hör av mig igen, börjar halv12 imorgon så det är ganska skönt (y) menmen, ha det så bra! :D

Pusssheeeij (: <3


Kommentarer
Postat av: Cassandra



Småbarnen kommer att älska dig, hihi.

´Jag kommer att sakna dig älskade nöten <3

2009-11-08 @ 20:28:06
Postat av: Ida.J

EMMA !!!!! NEEEEEEEEEEEJ.

DU MÅSTE UPPDATERA. Fan , jag saknar dig redan =( <3

2009-11-09 @ 17:30:12
URL: http://releasemecandyman.blogg.se/
Postat av: Arvid <3

Så jävla kul att du kom till oss! :D <33

2009-11-16 @ 16:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0