Dumma buss.

Sov länge idag, men sen när jag vaknade blev det till att packa och fixa till mig för skulle dra till Ängelholm där jag skulle träffa Arvid och Ejno :). Kom till Ängelholm vid 14.30 och skulle sedan ta bussen från city till Skälderviken linje 2. Satt där på en bänk och väntade i 30min på att bussen skulle komma och sen såg jag den komma längre ner i gatan så tog upp mitt busskort, reste på mig och vände mig om för att ta upp min innebandybag men sen när jag vände mig om för att kliva på bussen så körde den igen. Min vanliga otur med bussar. Nästa buss dit gick kl. 16.00 och orkade inte vänta, skrev till Arvid att jag missat bussen, eller att den missade mig kan man säga, och då försökte han fixa skjus så snäll han är :) men gick inte att fixa så jag började att gå till badhuset och sen skulle Arvid möta mig där eftersom jag inte hittar här. Efter ungefär 1h var vi hemma hos honom och lämnade min väska, sen drog vi till en klubbstuga och där var Ejno med flera. Och Niklas mamma xD. Och nu sitter jag här på "gården" med en massa människor runt om mig som tittar på när jag skriver detta inlägg, mycket trevligt :)

Pusssheeeij (:<3


Kommentarer
Postat av: Arvid ;)

Haha du har lite otur men det kommer nog bli bättre ska du se ;)

hehe man fick bra träning för benen när jag skjusa dig:P :D<3

2009-11-15 @ 19:27:54
Postat av: Ida.J

Sv: klart jag kan fixa åt dig (:

Men idag pallar jag inte för jag har övat i 6 timmar på bloggdesign xD



HAHAHAHAHAHA, fan va kul det med bussen :'D<3

2009-11-15 @ 20:14:17
URL: http://releasemecandyman.blogg.se/
Postat av: My<33

Stackare!! DUMMA BUSS >:O <33

2009-11-16 @ 20:35:30
URL: http://mytornered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0