Dumma tå.

Det blev ingen skola idag, gick upp vid 5 för att duscha men hade sån smärta i tån att det inte funkade.
Gick ner i köket till mamma och pratade lite med henne, sen testade jag att sätta ner foten i skon men det gjorde skit ont och fick knappt plats där nere.
Alltså blev det till att stanna hemma idag, får tid till att jobba med "Jag-häftet", men upptäckte precis att jag glömt ULSboken samt mitt block i skolan så kommer inte kunna göra alla uppgifterna och det ska vara inne imorgon, -.- GREAT! (y)

Kanske skriver något mera senare ikväll, inte för jag tror det kommer hända mycket idag menmen :)
Saknar min gosse<3

Pusssheeij (: <3


Kommentarer
Postat av: My♥

Du är lika glömsk som jag! Glömde min mattebok -.-

2009-11-04 @ 17:49:37
URL: http://mytornered.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Jag börja asgarva vid ''fick knappt plats där nere' ;) Haha, gullunge.



Hoppas tån blir bättre!

<3

2009-11-04 @ 22:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0