Fredagen den 13.

Brukar vara den personen som har otur ganska ofta, eller är det bara som jag är klumpig enligt andra, haha. Dagen har varit bra, fick sluta tidigare eftersom det inte fanns så många barn kvar på fritids och alltså hann jag med en tidigare buss och bra var det, på bussen träffade jag Robin "Pysen" Johansson. Har fan inte sett han sens han flyttade till Ängelholm i slutet av 7:an, skit skoj att träffa han igen :).
Var inne i Hässleholm typ 17.10 sen bar det av till Gossen<3, har inte träffats sens söndag så han var verkligen saknad<3. Får se när vi ses nästa gång för han har fullt upp med att fixa lite där hemma och sen har ju jag min praktik i Ängelholm 1 vecka till.

Men nu ska jag sussa, kanske skriver imon, vem vet ^^

Pusssheeeij (: <3
(SAKNAR BF & IDA :(<3)


Kommentarer
Postat av: Ida.J

We miss each other ;( <33

2009-11-14 @ 10:25:39
URL: http://releasemecandyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0