Fredagsmys.. ickeicke

Fredag, men har ingen att ha fredags mys med... segt. Funderar på att ta en varm och skön dusch, tvätta av smink, tvätta håret, och raka benen med såklart :). Sen bara ta på mig myskläder och titta tv med päronen hela kvällen. Det får bli mitt fredagsmys :)

I morgon blire att åka till Munka-Ljungby och spela match, denna måste vi verkligen vinna. Efter det kanske man drar till Ängelholm-Skälderviken och hälsar lite med, haha känns som det var en evighet som man var där nu :o. Men inte helt säkert än så ska inte lova för mycket :)


Btw, mina nya overaller till innebandyn:


Vind


Jogging


Kommentarer
Postat av: My<33

Du hade kunnat ha fredagsmys med mig om vi hade varit :/<33

2009-11-27 @ 20:25:48
URL: http://mytornered.blogg.se/
Postat av: Caroline

jaså, du har blogg? :D

då får man väl kolla in den ^^

2009-11-27 @ 21:37:40
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0