segt.

Spelade match idag emot Kristianstad, förlorade med 2-0. Inte bra alls. Men jag var iallafall inte inne när dem gjorde mål så kan inte klaga mig själv, haha :) Men blev inkörd i sargen av nr. 10... Emelie och då kändes det ordentligt i tån så har ont i den nu igen. Inte så smidigt kanske.
Kom hem sen och då var det till att hoppa in i duschen fort och sen fixa eftersom släkten skulle komma på besök för vi skulle fira pappa idag. GRATTIS PAPPA :)<3. Hade extrem hubvudvärk men det gick över sen som tur var.

Måste bara säga att jag inte kommer finnas inne på msn så mycket nu, eftersom det bara kronglar en massa. Henry har försökt att hjälpa mig idag, jag kommer in men sen loggar den bara ut mig hela tiden så vi ska se om vi kan komma på något annat att göra med det. Kom gärna med tips om ni vet hur man ska handskas med msn xD

Men imorgon bär det av till Ängelholm igen, gården till typ 21.30 sen åker jag hem till mormor och morfar och sover där tills tisdagen så kommer alltså inte blogga något under denna tiden. Men det fixar vi sen när jag kommer hem på tisdags kvällen igen :)

Pusssheeeij (:<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0