Ska man, eller ska man inte?

Har fått denna funderingen nu, ska man ta den dumma sprutan emot svininfluensan eller inte? I början tyckte jag att dem bara snackade massa runt om den, men fick reda på att alla i min klass tagit den igår, jag hade chansen till det men eftersom jag inte har ett visst program här hemma så kunde inte jag få reda på informationen. Lite illa. Så ska snacka med Madde när jag kommer tillbaka från APU och se om det fortfarande finns en chans för att jag kan ta den. Hatar verkligen sprutor, men denna måste jag nästan ta känns det som. Hela Sverige har ju fan fått svininfluensa yra xD. Men som sagt, ska kolla hur det hela ser ut när jag kommer tillbaka till KCM :)



Kommentarer
Postat av: My<33

Kan jag, kan du ;)<33

2009-11-27 @ 19:32:52
URL: http://mytornered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0