Tillbaka till skolan.

Då var man tillbaka på skolan igen, skoj att träffa allt folk igen (:, men denna lyckan kommer inte att vara så länge för sen nästa vecka och fram till v. 49 ska vi vara ute på APU.. 4 hela veckor. Jobbigt.

Men efter skolan idag träffade jag GOSSEN<3, inte träffat han sens fredags så det var skönt. Fast somnade nu den sista timmen men vi ses på fredag igen så tiden går framåt.

Men nu orkar inte jag skriva mer, ska bjuda på en fin bild som jag och Ida ritade under Naturkunskapen (a)




Pussssheeeij (: <3


Kommentarer
Postat av: Ida.J

ÄNTLIGEN fick jag chansen att läsa dig blogg <3

vår bild är fiiiiinast (A) <3

2009-11-04 @ 20:04:31
URL: http://releasemecandyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0