Varför?

Jag vet att jag sa att jag skulle hem då, men varför blir du då så himla sur på mig när jag ringer och säger att jag sover här? Du blir inte sån när det gäller min bror. Är detta pga att jag är flicka?, finner liksom inga andra svar på det. Men du måste helt enkelt hålla med om att det var smartare att sova här över natten än att sitta nere på en station i 1h för att vänta på bussen hem. Det finns ju så mycket skumt folk ute som kan ge sig på mig. Och det vill du väl inte? Därför är det bättre att jag stannar inne under natten och kommer hem imorgon på dagen. Struntar i om du kommer skälla ut mig imorgon, kommer kanske sluta illa med att jag bara har känslan av hat, men det kommer ju gå över, precis som du kanske har lugnat ner dig tills imorgon. Vem vet?!

Kommentarer
Postat av: Arvid :D <3

Bra sagt Putten :D <3

2009-11-29 @ 14:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0