-

Haha tro det eller ej men nu har det kommit upp något som jag kan göra idag :) men det är dock inte fören ikväll, men det är ju alltid något. Så det blir till att man puttrar ut till Gossen<3 på moppen lite senare idag, vid 17-18 tiden eller något. Vet inte om jag sover där, får se hur det blir med det. Hans syster fyller 19 idag så dem skulle antagligen ha massa gäster nu på dagen och sen vet man inte om några är kvar sen när jag kommer, så lika bra att man har fixat till sig så man inte kommer dit i joggingbrallor eller så (a)

Men ska hoppa in i duschen nu då så slipper jag tänka på att göra det sen och alltså sressa en massa. Inga päron hemma idag och ingen bror heller så det innebär att jag kan stå i duschen jätte länge!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0