29 april

Varit hemma från skolan idag, stressat lite så har alltså fått tillbaka mina sår i halsen vilket leder till att det gör skit ont när jag pratar. Något som är ännu värre är att jag inte kan sitta och sjunga massa vid datan, det är hemskt!

Dagen började faktiskt lyckat ändå, gick upp lite efter kl. 4 imorse och satte därefter på mig mina för små joggingskor och gav mig ut på en tur i Sjörröd. Kändes som att vara ute och springa mitt i natten, men det var så himla skönt! Dom enda levande ting jag möte var ett par ankor och två svanar nere vid sjön.




Haha ganska så mörkt ute, eller vad sägs? :)

Kommentarer
Postat av: johanna

Ofta du orkar gå upp så tidigt för att springa :o

2010-04-29 @ 20:21:04
URL: http://underbartfantastiskt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0