9 månader<3

Idag har jag och Gossen<3 varit tillsammans i 9 månader, detta är mitt längsta förhållande så är lite stolt över mig själv med :), men man kan inte göra annat än älska han, funkar bara inte :o han får en alltid att le, toppen(Y)=)

Men snart så ska jag dra mig till Qpoolen och sen bär det av till Göteborg med laget. Hat fortfarande inte packat allt,men ska göra det snabbt nu och se efter så man har fått med sig allt man kan tänkas behöva (massamassa kläder) hehe och sen är mina ben super lena nu och det älskar vi :D


En jätte gammal bild på laget, hittade tyvärr ingen nyare och det saknas en hel del personer på bilden med tyvärr :/ men det en del godingar på den ändå :)


Kommentarer
Postat av: My<3

Grattis till diig o Emil :)<3 Hoppas det varar mkt läängre ;P

2010-04-01 @ 21:18:23
URL: http://mytornered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0