Du är inte smart, men har en bra personlighet.

Ska ge bloggen lite tid nu tänkte jag, försummat den någon dag nu. Men har varit i Malmö och hämtat min mobil från lagningen, äntligen har jag den igen! Sen drog vi inom Entré och kollade lite, handlade även lite ;) och vilka joinade mig och mamma om inte söta kusinen My och moster Ulrica :).

Skolan har dragit igång igen, ganska skönt för då har man verkligen någat att göra på dagarna men denna veckan är väldigt slapp eftersom våran kära Lena är iväg alltså har vi inte hennes lektioner och då blir det många luckor i schemat(y).
Igår var man vid Finjasjön/Björkviken och grillade med ett härligt gäng. Sandra, Metchi, Markus och Marcus. Haha det måste vi göra om någongång när det är varmare med så man kan bada. Senare drog vi hem till den ena Macce och åt lite onyttigt och spelade hockey på xbox. Inte för att vara sån, men jag var grym på det ;)
Just nu sker inget alls, finns tusen saker som jag skulle kunna göra och hitta på men det finns något som stoppar mig. Jag bara sitter här och väntar och hoppas på det bästa.





Kommentarer
Postat av: Billy

Läsa?

Adda? ;)

2010-04-15 @ 19:49:52
Postat av: Katia

Hej,tänkte bara att kika in och att önska dig en trevlig fortsättning på kvällen.

Kram:)

2010-04-15 @ 20:14:22
URL: http://newstar.blogg.se/
Postat av: amanda ~ annasdotter

finfin blogg hörrudu:)

2010-04-15 @ 20:21:38
URL: http://annasdotter.blogg.se/
Postat av: amanda ~ annasdotter

men åh vad roligt att höra! ska läsa din också:)

kram

2010-04-15 @ 21:27:11
URL: http://annasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0