Some people never change..

Finns så mycket som rör sig i mitt huvud just nu. Vet inte vart allt ska ta vägen, man känner inte igen sig i sin vardag eller i vissa personer. Det får mig att känna mig osäker och liten i världen.
Varför ska alla vara envisa, döma folk hit och dit. Varför kan inte alla förstå att bara för man gör si och så eller gjort det så behöver man inte vara den personen nu. Men som det känns nu finns det vissa som inte förändrats alls. Men nu kommer allt ske på mina villkor, om det inte funkar så funkar det inte.






Kommentarer
Postat av: Robin

Förstår vad du menar, är själv ganska trött på när folk dom dömer en efter vad man gjort!

2010-04-30 @ 18:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0