Vissa har tur, andra inte.

Jaha då skulle man egentligen ha haft engelska prov idag men det blev inte så eftersom typ ingen i BF09 hade pluggat så vi ska ta det tills på fredag ist, skönt! Men igår så hjälpte ändå Gossen<3 mig med engelskan och det var mycket snällt av han, att han hjälpte mig istället för att fixa på epan.
Barnensdag nu på lördag i Markaryd och vi vill gärna ha ponny/hästridning men enligt våra lärare så måste vi ha en liten ponny med eftersom den stora är/kan vara för farlig. Strunt prat. Men hoppas verkligen att jag får samtal från ridskolan i Markaryd imorgon så jag vet om vi kan låna en ponny eller inte. Annars idag har jag, Tessan, Lina och Kabbe cyklar omkring i Markaryd och sökt såna som vill sponsra tills lördag och vi har faktiskt fått ihop en del grejer, stolta! :)

Men ska sitta lite till vid datan och sen hoppa in i duschen och sen nanna kudden :)

Kommentarer
Postat av: Ida.J

Frågestund på bloggen. Släng in en kommentar med en fråga så reklamerar jag dig och din blogg vid din fråga :)

2010-04-21 @ 18:32:49
URL: http://releasemecandyman.blogg.se/
Postat av: Ida.J

Frågestund på bloggen. Släng in en kommentar med en fråga så reklamerar jag dig och din blogg vid din fråga :)

2010-04-21 @ 18:32:58
URL: http://releasemecandyman.blogg.se/
Postat av: amanda ~ annasdotter

haha, ja preciiis ;) alla älskar den (y)

2010-04-21 @ 21:29:08
URL: http://annasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0