16 dec

Sitter i skolan, idag har jag haft två prov, först i engelska a vid 10 tiden sen nu vid 12 hade jag matte b prov. Känns inte som att man lyckades så bra på något av dom, men får hoppas på ett G iallafall! Men trist att man inte får svaret fören efter lovet... På tisdag lämnar vi skolan för detta året och kommer bli härligt att gå på lov och få lite ledighet, behövs!

Sitter i stora datasalen nu och det snöar och blåser utanför något hemskt, svin kallt ute :/ tur man hade som lämnade sina converse hemma idag och tog sina varma och sköna uggs. Snöade inte något i Hössleholm när jag lämnade imorse men sen kom allt i Vittsjö. Bara det stannar kvar tills på julafton är jag nöjd! :) SEN SKA DEN BORT!!

Ska försöka jobba lite med ledarstilar nu som vi har som uppgift på förstärkt idrott A, skulle varit inne för någon vecka sen men gör inte så mycket, hehe ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0