Perstorp.

Denna helgen är lugn, har haft lite planer på att kolla lite på matten men tror nog inte detta kommer hända. Sen på fredag har jag även min prövning i ULS-kursen, hoppas man iallafall kommer undan med G, men gärna ett VG ;9 Jag och Ida fick iaf VG på våran muntliga redovisning på psykologin och det är jag stolt över!

Juste, Olle åkte ut från idol igår :( det var hemskt!! men juryn ville ha ut han och det blev som dom ville och Olle var antagligen inte eller så nöjd med sina låtar, men tyckte han gjorde det bästa av det!

Jaha, nu sitter jag iallafall hos kusin My i Perstorp och det är kalas här ^^ vi firar båda Nellie, Clara och Ulrica så vi åkte hit med en massa paket men vi fick god mat som tacket! Sen blir det säkert tårta eller något, man kan alltid hoppas, hehe ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0