12feb.

Slutade skolan kl. 12.50 idag vilket var sjukt skönt efter denna jobbiga vecka. Hade arbetssätt och läranade sista lektionen och vi satt i datasalen hela tiden och som ni vet, när man sitter vid en data går tiden fort så helt plöstligt var klockan 12.43 och då fick jag allt skynda mig till bussen för att hinna, haha den gick kl. 12.47 så jag fick stoppa den ute på vägen för att komma med xD och lilla Ida fattade inte vart jag hade tagit vägen (a).
Var inne i Hässleholm 13.30 men orkade varken gå hem eller vänta på någon dum buss så jag gick till mammas jobb för att invänta skjuts hem vid 15 tiden när hon slutade, men det är alltid roande att lösa lite korsord (y).

Skulle egentligen spelat match emot Ängelholm ikväll i T4-hallen men den blev inställd, vet fortfarande inte anledningen men det skulle istället bli vanlig träning ikväll men den hoppar jag för har svin ont i halsen :/ ska vila upp mig tills söndags matchen emot Höganäs. Och att vila sig gör man ju bäst hos Gossen<3 så ska sussa där ikväll, ska bara städa lite på rummet samt duscha sen är jag redo för att dra mig ut till honom.

Ni får ha en underbar fredag kväll, för det ska iallafall jag ha :)<3





Några av oss coolingar i Bf09 <3

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha japps :D precis:D

tror jag ;)

2010-02-12 @ 19:11:59
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

ja visst gör det ;) <3

2010-02-12 @ 22:10:51
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0