9 feb.

Vaknade med värsta huvudvärken imorse så kände verkligen inte för att gå till skolan, tror inte jag hade orkat det ändå så blev till att stanna hemma idag, vaknade vid 11 tiden sen igen. Skönt att få sova ut för det behövde jag verkligen. Missade dock lite i skolan idag men det kommer jag såklart ta igen senare :)

Igår jävlades min mobilen med mig hela tiden för jag skulle skicka iväg ett sms men det funkade inte så jag tänkte inte mera på det men sen kunde jag inte ens komma in på sms:en.. hmm. Startade därför om mobilen och när jag sen startade den var alla mina nummer borta + alla mina sms. Wierd. Stängde därför av den igen så den skulle få vila sig lite, startade den igen efter 30min och då var alla nummer tillbaka men inte ett enda sms xD och sen nu helt plöstligt funkar min leveransrapport också och det har den aldrig gjort innan förutom på mms.. men idag har bara det minnes-kortet kronglat för måste sätta in det på nytt hela tiden för alla bilder försvinner med jämna mellanrum. Kan inte heller föra över bilder från mobilen till datan, men från datan till mobilen funkar hur fint som. Hahaha vet snart inte vad jag ska göra med denna mobilen xD

Men nu ska jag sluta klaga och försöka hitta en billig biljett upp till Stockholm för det är nämligen där jag ska tillbringa mitt sportlov för har inget att göra här hemma. Gossen<3 ska iväg på övning exakt hela lovet så han kommer man inte se :(


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

ja den är verkligen värda att se :D

hehe helt klart ;D

allt bra idag ? <3

2010-02-09 @ 18:54:33
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: martina

Hej allt bra med dig? :)

2010-02-09 @ 19:32:49
URL: http://misswitte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0