Gossen gäst bloggar =)

Idag har jag o emma spenderat 7 månader tsm<333. Men Min ide om att mysa och bara ta de lungt gick då rakt inte som vi planerat då vi skulle köra till p2 och lämna en lapp till Mange. så snart vi närma oss magle rakan och jag skulle svänga upp o gena genom en småväg som går mot ridhuset så tvärdör epan. Typiskt eller hur. så jag utesluter att det "bara" är en säkring, Efter 100 säkringar som gått och en massa svordomar så gav jag upp o ringde till JUHN JUHN och så kom han o hjälpte oss då var de kabelbrått o jävlar, då så skulle MAOAM köra och hämta säkringar på preem och E.T åka med henne då var 40 säkringar självklart SLUT-,- så då körde E.T och MAOAM o leta säkringar i hela stan men när dom komtillbax hade vi redan listat ut felet =) de var inte så farligt det var innerbelysningen i instrumentpanelen som inte var frisk får pilla vidare imån så när de börjar likna något så blir det lack MÅSTE VARA FÄRDIG TILL VALLÅKRA!!! :D:D:D:D PÖESS!

Kommentarer
Postat av: bebbe

lyckat :DDD

2010-02-02 @ 11:30:11
URL: http://bebbethe1.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0