Hemfärd idag..

Jaha då var det dags att lämna Stockholm idag, mitt tåg går kl. 15.38 om det inte är försenat som alla andra tåg. Kom upp här i lördags eftermiddag/kväll och man kände på engång att det var mycket kallare här än nere i Skåneland, men det är bara att ta på en halsduk och sen funkar det finfint :)
Kommer blogga mera när jag kommer hem, antingen ikväll eller imorgon, imorgon kommer även Gossen<3 hem från Falsterbo och hoppas att jag hinner träffa han innan skolan börjar igen.

Men nu ska jag ut och åka snowracer med Christian, min kusin, och packa klart allt och äta lite sen lämnar jag Djursholm för denna gången :) har haft skoj här uppe och kommer kanske åka upp senare igen,
Tack för allt Anders, Maria, Christian och Ebba :)<3

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0