Vem sa att livet var enkelt..

Dålig uppdatering men skyller på att jag varit sjuk, så har tillbringat hela alla<3dag i sängen, sen igår med + halva dagen idag. Träffade alltså inte min älskade på alla<3dag vilket SÖG!! Men man kan nästan sammanfatta alla dessa tre dagarna som dåliga och tråkiga. Igår la min mobil av så fick fråga Henry snällt om jag kunde låna en av hans gamla och som tur är fick jag det, tackar så mycket :) och lovar att du får tillbaka den så fort vi fixat min!

Men idag kom iallafall Gossen<3 hem till mig och kände mig genest piggare, han är den rätta medecinen för en sjuk liten Emma :)
Imorgon blir det antagligen till att dra mig till skolan, om jag funkar imorgon vill säga men får hoppas på det för har lite att göra i skolan, tyvärr. Menmen är en lugn dag imorgon så jag borde orka med den helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0