Mys lördag.

Nu sitter man hemma hos Gossen<3 och han håller på att fixa med mat, det blir spagetti och köttfärssås (y) har huset för oss själva ikväll så vi kommer antagligen bre ut oss i soffan och bara ha det härligt :)

Missat lite uppdatering nu i 3 dagar typ, fyfy på lilla mig ;), men kan ta en liten snabb koll på det hela.
I torsdags var vi i Hestra och åkte skidor på friluftsdagen och Lina älskade verkligen mig efter den dagen, hehe (a)
I fredags, alltså igår, gick man i skolan och slutade vid 11.35 sen tog man bussen till Helsingborg och träffa pappa på Väla. Sen gick vi omkring där inne och letade efter jeans till mig och efter 2h hade jag fått tag på 2 par jeans och en tröja. 1 par ljusa jeans från GinaTricot och sen ett par svarta från H&M och tröjan kommer från Cubus. Senare körde vi, lite jag med, till Össjö och hälsade på farmor lite samt åt där och sen bar det av in till Ängelholm för att spela match emot Änglholm och det gick inte något vidare, förlorade med kanske 6-2 tror jag. Menmen vi möter dem på fredag nästa vecka igen, på hemma plan! :D senare blev det saknade Skälderviken för att hjälpa till på Errarp (y) SKOJSKOJ!!! :D<3

Nu är maten klar och det är dags att äta, mumma <3

CIAO!


Kommentarer
Postat av: My<3

Fint designat :)<3

2010-02-07 @ 18:18:04
URL: http://mytornered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0