Netto!!

Idag öppnade då Netto i Markaryd och såklart var vi i Bf09 där för att sätta våra spår i affären. När man kom fick man kaffet och bulle sen när man kom in i själva butiken fick man en gulros, mycket fint :) vi stod i kö utanför Netto kl. 07.40 för att komma in först, haha det är ju typiskt oss och sen började vi egentligen inte fören kl. 09.50 xD menmen, nu har vi varit på Netto iallafall, 3ggr för min del tom. (a)

Men imorgon så ska vi ha friluftsdag och då ska jag åka skidor med Lina i Hestra (?) så bussen går kl. 07.30 från Markaryd sen kommer vi antagligen komma hem vid 18 tiden på kvällen, men detta kommer bli skit skoj :) men det enda jag oroar mig för är hur det kommer gå för mig i baken, liksom har åkt 1 gång innan och det gick inte så bra så man får helt emkelt hoppas på det bästa :). Det kommer antaligen in lite bilder sen om jag tar några foto på allt som händer :)
Nu ska jag hjälpa mamma med min mat tills imorgon, har köpt lite smått och gott som vi ska fixa till, mumma :D


CIAO!

Kommentarer
Postat av: philip

okej lycka till imorgon då:P hur gick det med maten var det gott :P

2010-02-03 @ 21:14:02
URL: http://dahlgrenphilip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0