Penga brist.

Nehe, trodde att det skulle bli skolan idag men icke. Kände mig fortfarande seg i halsen och hostan höll på att ta livet av mig kändes det som :o, lika bra att stanna hemma och plugga lite. Två prov imorgon + en bok som ska vara ut läst, men orkar inte så läser ut den under lovet istället. Mycket bättre tycker jag.

Igår beställde jag även mina biljetter till stor staden Stockholm och jag åker lördag morgon och kommer sen hem fredag kväll, dumma folk som skulle åka hem på lördagen, fanns ju ingen plats för mig :(
Men allt detta kostade 622:- och det är ju ett bra pris, dock har jag inte så mycket kvar att röra mig på där uppe men det ska nog fixa sig, får jag hoppas :), hem kommer jag iallafall.


Kanske skriver mera ikväll, får se hur jag gör, CIAO!


Kommentarer
Postat av: My<3

Kommer sakna dig :(<3 Men vi kan ju sms:a :)<3

2010-02-17 @ 20:22:31
URL: http://mytornered.blogg.se/
Postat av: super sussarNN

AWWWWEEEE<3<3<3<3<3<3 SNYGGING gift dig med mig-,-

2010-02-17 @ 20:35:44
Postat av: Cassandra

Nöt! Du är sötast.

Vi får träffas i Stockholm sen på lovet (du slipper inte mig för att du åker ifrån Skåneland) ;)



Och det där med boken håller jag verkligen med om :)

Kryapådigkramar & lycka till på provet <3

2010-02-17 @ 21:05:04
URL: http://marshimlen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0