Skåne, underbara Skåne.

Sitter hemma nu, ganska skönt att vara hemma men det är bara ett tecken på att skolan börjar snart och att man måste ta tag i lite saker. Men hade lite osis innan idag, precis när jag satte mig på tåget neråt och skulle skicka iväg ett sms så funkade det inte, och då har jag såklart lyckats skicka slut mina 5000 gratis sms på mindre än 30 dagar, haha inte så ovanligt men tyckte själv att jag inte skickat mycket denna månaden :o eller kanske bara jag som har fel kanske? Så man kommer inte kunna nå mig på mobilen nu ett tag framöver, vill ni något så får ni vackert ringa och sen hoppas på att jag svarar ;) (a)

Uschusch, måste göra klart lite saker till skolan nu med i helgen, hann inte med att göra allt uppe i Sthlm tyvärr så får jobba hårt nu i helgen med det sista xD. Tror inte det finns någon i Bf09 som gillar Lenas små häften som kommer ut lite då och då.. men har iallafall läst ut svenska boken och måste säga att den var faktiskt bra, dock var slutet lite kort men inget att göra åt :)

Btw, hoppas alla i Perstorp hade det skoj i 3h utan ström ;) hahaha xD


Kommentarer
Postat av: My<3

Hahah nae det var inte skoj utan ström, Nellie snubblade över katten ;O<3

2010-02-27 @ 23:55:06
URL: http://mytornered.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha ja det är klockrena:P



det var inte kul utan ström :(

2010-03-09 @ 21:50:28
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0