@Skolan..

Har blivit att man bloggar lite från skolan nu, tar chanserna jag får helt enkelt. Hade min muntliga redovisning innan i svenska, pratade om polis högskolan och såg att min lärare nickade positivt ett par gånger så det kändes väldigt bra :) fast jag darrade liiite på rösten, men jag tog mig igenom det och det var ju ändå huvudsaken. Men det blir ingen vila där inte, har lite saker kvar att göra i skolan som det tonårs häftet, ( har fortfarande inte lämnat in mitt jag häfte än )

Men kanske skriver mera ikväll, haha för ska dra tillbaka till lektions salen nu och avsluta sen ta bussen hem som det ser ut nu iallafall ;) :)


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

ja i helgen ska jag åka till min mamma själv då ?!:D kram

2010-02-11 @ 19:31:32
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: MyzaaN

okejs det låter ju härligt ;) du får lycka till med matherna ;)

2010-02-12 @ 07:47:24
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0