29 sep.

IMORGON FÅR VI STUDIEBIDRAGET!!! och det har varit efterlängtat kan man säga, känner verkligen att jag behöver lite pengar nu eftersom den 21:e oktober bär det av till Göteborg! Pappa har vunnit någon tävling eller liknande hos Volvo så han fick då ta med sig en vän upp till volvo fabriken i Göteborg för att köra massa bilar och allt vad det nu var. Så han tänker ta med min broder Pierre och sen hänger även jag och mamma med. Dom tillbringar den torsdagen i en fabrik medan jag och mamma vandrar omkring på Göteborgs gator och torg(y) Vilket nu leder till att jag behöver pengar, så blir till att spara pengarna från bidraget nu samt sälja tidningar helgerna fram tills det är dags! Kommer bli sjukt skoj! (:

Imorgon är det skolan och sen på kvällen smäller det, får se hur det hela går. Hmm. Säger inget mer än så för om det nu blir som så att jag misslyckas är det inte lika kul xd(n)




Lyckan och spänningen försvinner, och man känner bara tomhet.


Kommentarer
Postat av: - MyElinLinnéaTornered ♥

GÖTEBORG!!<3

2010-09-30 @ 17:27:33
URL: http://mytornered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0