Alla har åkt hem.

Nu har alla gästerna åkt hem, SKÖNT! Känns som att om jag lägger mig ner somnar jag på direkten, är så grymt trött. Sen tror jag att jag åt för mycket med för magen gör ont som fan, men bara till att sova bort det sen och hoppas att det är bättre imorgon. Var ute med tidningarna imorse och var inte många hemma :o jag som känner att jag behöver pengar :/ får helt enkelt hoppas att det är fler hemma imorgon så jag får en liten slant (:
Alltså man kan inte göra annat än älska min mormor, hon är helt enkelt bäst! Tror inte jag är ensam om att tycka det heller ;d


Kommentarer
Postat av: - MyElinLinneáTornered ♥

Du inte ett dugg ensam om det!

Hon e helt klart bäst..Och älskad<3

2010-09-18 @ 22:40:59
URL: http://mytornered.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Tack så mycket! Roligt att höra! Tänkte snart skriva en ny novell så det är inte helt slut med noveller! :)

2010-09-19 @ 18:18:08
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0