Känn ingen sorg för mig Göteborg.

Jaha, var uppe i Göteborg igår med älskade kusin My och gick på Liseberg. Brukar vara så att jag inte åker karuseller för blir så lätt illamående xd men igår sket jag i allt och vågade mig tom upp i Balder. Haha trodde jag skulle dö efter varje sväng (: Men det var grymt skoj och detta måste helt klart göras om! Ingen tvekan om saken :d När vi körde upp var det dystert väder men blev lite bättre sen när vi var framme så inget klagande där :)

Festen i fredags var skoj, man behöver verkligen komma ut ibland och bara leva livet. Brukar inte vara med på såna drickarlekar men denna gången var jag med, eller iallafall tills min dricka var slut ;) men skoj var det, måste göras om! ÄLSKADE MÄNNISKORNA<3

Blev att köra till Emil på lördags kvällen för att äta bullar samt sova där, man sover alltid så bra i hans säng (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0