Mormors dag :)

Varit hemma från skolan idag, mådde inget vidare så var lika bra det. På måndagar sker det ändå inte så himla mycket heller alltså lugnt :)
Efter skolan skulle jag träffat Kim samt handlat present till mamma men allt det får jag göra imorgon, vet redan vad jag ska ge min mor med (: hoppas hon kommer gilla det!

Nu snart ska jag och mamma köra till mormor för idag är det hon som fyller, vi har köpt en badrums matta till henne, ganska fin. Kommer bjudas på smörgåstårta och sen kommer även min moster vara där med kusinerna, skoj! (; Höll på att lägga in musik på mitt usb minne innan men det tog inte alls lång tid innan det var fullt o: så kommer få Emils usb för där får det plats mycket mera, haha fick typ in 30 låtar på mitt och det klarar man sig inte med xd Ska dunka musik i bilen sen ;)

Juste, vi har ju köpt en ny bil (2veckor sen) och tänkte försöka ta lite kort på den idag eller imorgon för att sen lägga in här. Kan jag börja med att avslöja att det är en Volvo xc60.

Kommentarer
Postat av: - MyElinLinnéaTornered ♥

Mådde inte heller särskilt bra ida faktiskt :/ Mådde typ lite illa o sen var det huvudvärk med -.- Men stannade i skolan endå..Huvudvärken e kvar än..Ses ikväll ;)<3

2010-09-20 @ 15:57:55
URL: http://mytornered.blogg.se/
Postat av: SANNA

Hej! Om hon som skrivit tidigare om adidaströjan inte skulle vilja ha den så kontaktar jag dig direkt :)

Postat av: SANNA

Hej! Vill du ha tröjan så säljer jag den gärna till dig :) Har du någon mejladress som jag skulle kunna få så kan vi prata där istället? :D

Postat av: SANNA

Har skickat mejl åt dig nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0