Big brother LIVE

happ, sitter i skolan nu och kollar på big brother LIVE med Tessan vid min sida! (y haha de ska spela neger och president nu inne i Basshunters rum (skivstudion) och de brukar vi typ alltid köra i skolan, haha tror det är kul och sånt men det är tidsfördriv iallafall! :b men hur som så har de helt mysko regler, haha lillalilla Martin.. Två 10or är inte bättre än en knekt ;)
                                         Har fått Tessans lösen och det till BB LIVE så nu kan jag gå in och kolla det när jag känner för det, SCHYSST!

Juste, haft prov i idrott a idag på ergonomi, =) gick väl hyfsat bra, haha hoppas på det bästa! Vi har egentligen projektarbets tid nu fram tills typ 16.00 men Ida har dragit hem till Emma och jag och Tessan tääääänkte jobba men sen upptäckte vi att datorsalen var öppen så då satte vi oss här och kollar bb istället, roande! (y :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0