Illa

Alltså vi får nya uppgifter i skolan hela tiden känns det som, jobbigt värre! Har inte skrivit klart min bokrecension på engelskan (skulle varit inne 11mars, hehe) så har försökt skriva lite på den nu ikväll men icke, det vill verkligen inte! Engelska och jag, SUCK! -.-
       Igår satt lilla jag på tradera igen och kollade runder och hittade ett par låga lime gröna converse som jag kände att jag bara måste ha! La mitt bud på 250:- och innan jag loggade ut från datorn så kollade jag en extra gång för att se så ingen försökte ta mina skor. Men icke vann jag denna gången heller nej...Utan nu när jag kollade det ikväll så hade ju någon jävel lagt ett bud på 280:- och alltså vunnit skiten! Nästa gång jag ska lägga ett bud på någonting ska jag fan i mig sitta vid datorn hela tiden och kolla varje sekund/minut för att se om jag ska lägga ett till bud!                Men det kommer säkert sluta med att jag går ifrån datorn och just då så lägger någon ett bud och jag förlorar! (n så typiskt min otur!!!!!!!

Men förra helgen vann jag faktiskt 50:- på en trisslott så vet inte, har kanske lite tur iallafall ^^ 50 kr är mer än ingenting HIHIH vinst med 25 kr fööffaaan. Men man brukar ju säga, otur i spel, tur i kärlek! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0