Monday.

För vissa är detta sista dagen på lovet men för andra, som mig, börjar påsklovet nu denna veckan! Och fint känns ju det eftersom solen börjar titta fram allt mer och mer nu. GILLAS!!

Redan nu under långhelgen har det varit fullrulle,man har hittat på en del och inte bara suttit inne och väntat på att något ska hända, segt att göra det ju! ;b Dagen har tillbringats med söta Idddah, vi skulle ju faktiskt ha cyklat till Tyringe idag eftersom hennes Emma spelade fotbollsmatch men så blev det icke nej utan vi satte oss på tåget istället, mycket bekvämare! Men då kanske in tänker "Fan vad de är lata!" Men nejnej vet ni vad, vi sprang (joggade) från Netto till stationen i Hässleholm och sen efter matchen fick vi jogga nästan hela vägen från fotbollsplanen till stationen i Tyringe. Det kallar jag för motion! Haha dock såg man kanske lite dumma ut eftersom ingen hade någon direkt träningsklädsel på sig, men skit samma! :D

Imorgon far jag till Ljungbyhed tidigttidigt på morgonen för att snäll som jag är tänkte jag hälsa på min lilla klass igen nu när de är tillbaka i skolan och har jag lov, ska bli skoj att träffa de små busungarna igen! : ) men de har lite koll på mig eftersom en del har lagt till mig på facebook, trevligt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0