Om man ska skulle sova kanske?

Hmm, Ja om man skulle ta och sova kanske? Ska ju trots allt upp imorgon för att sälja tidningen och tjäna pengar! Mycket fint med lite fler siffror på kontot mitt! Men kanske förlorar lite sen eftersom jag antagligen (hoppas) kommer vinna ett par lila converse på tradera. Haha ja jag vet, jag låter beroende av tradera men liksom det finns ju så många fina saker där så svårt att låta bli. Kämpar ändå för att kunna ha med pengar upp till Stockholmen i maj : )
                     Var på bio idag/igår (fredag) och såg den omtalade filmen "Hur många lingon finns det i världen" och den är helt klart värd att se. Mycket skratt och sen en lite tår kom också under filmen, båda bra och dåligt hehe (: men jag tycker helt klart att man ska se den!


Neej, nu ska jag stänga av Mys dator, japp hon sover hos mig inatt, för att vi ska orka upp imorgon kl. 08.30 och nu är klockan... ca. 02.00 :) My har redan lagt sig till rätta på mitt golv så bara jag kvar nu som ska krypa ner i min säng! :)

GODNATT GOTT FOLK! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0