trallal

Hmm, tänkte att man kanska skulle ta och skriva något här eftersom de känns som ett tag sen, men sen och andra sidan kommer jag inte på något.. Men ja, skolan har börjat igen och det är verkligen super att få träffa alla i klassen igen, det har verkligen varit saknat! Jag har faktiskt seriösa funderingar på att ta tag i min träning igen, men det är bara en tanke än så länge ;)
            Idag lkommer min farbror från Stockholm och han kommer stanna tills torsdag tror jag för han ska på någon utbildning av något slag nere i Malmö så då passar det ju bra att han kan bp hos oss. Snälla som vi är! (: Har tillbringat kvällen med att skriva inbjudningskort till Pierre och Mikaelas (flickvännen) student som de ska ha tillsammans. Lite drygt att sitta och skriva samma sak om och om igen men nu kan jag vägbeskrivningen utan till vilket känns bra (y hahaha! Så jag kan ringa någon som hämtar mig om jag har tråkigt ;b

Känner att det inte blev något vettigt alls i detta inlägget så slutar skriva nu! 




Sommaren är saknad! Dumma regn idag : (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0