I'm in Stockholm

Då sitter man här i husvagnen uppe i Stockholm, i Bredäng för att vara mera exakt. Solen skiner som bara den så det blir att dra sig till stranden snart med päronen + min farbror m. familj, plaska i vattnet med små kusinerna (:
Igår var jag ute på stan och kollade läget, det är ju pride här uppe nu så de går och delar ut gratis kondomer så jag plockade självklart på mig lite, hehe ;) Man måste ju passa på! Det med följde en torr kondom och sen lite glidmedel som man kunda använda med.

Juste, i onsdags så fyllde jag 18 ÅR!!! Äntligen säger jag bara, kände mig så liten när jag fick säga att jag var 17, men inte nu längre! Så nu taggar jag inför Hässleholms festivalen som drar igång 10e augusti och varar till 13e, hela 4 dagar vilket vi verkligen gillar! :D Förr var det alltid mellan 2-3 augusti så nu är det helt klart bättre.


Nej nu blir det att duscha lite snabbt sen lägga sig ner och steka tills de andra kommer! :):)

Kommentarer
Postat av: Jibbe

Grattis på folkölsdagen då!

2011-08-08 @ 12:43:32
URL: http://www.kondomkungen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0