Vallåkra 2011

Helgen har varit mycket trevlig, den har tillbringats i Helsingborg/Vallåkra. För er som inte vet så är Vallåkra träffen en jättestor bilträff som äger rum utanför Helsingborg varje sommar.
På fredags kvällen var vi inne i stan och körde lite. Jag, Dansk och Tim satt i Malmbergs baksätte och drack öl och sjöng största delen av tiden, hehe. Mycket vackert! Men på vägen hem sen hoppade jag istället över till Kazims bil och åkte med honom och Johan, blev en tripp till Donken i Hässleholm innan jag blev hem skjutsad, klockan var då 03 och jag skulle upp igen vid klockan 08, haha inte så mycket sömn den natten.
   Och det blev inte bättre, på lördagen åkte jag, Dansk och Kazim in till Vallåkra igen på dagen och gick inne på området för att kolla bilar och lite annat smått och gott, sedan bar det av till stan för att glida runder lite ;) Senare på kvällen hade jag istället sällskap med Persson i hans evo och åkte runder tillsammans med alla andra biltokiga. Blev en hel del däckbrännande nere vid Familia i Hyllinge, det rök som in! Denna natten la jag mig vid klockan 02.

Idag körde jag och Emil dit själva, jag körde!!!!, men vi hittade inte vägen med en gång så tog säkert någon timme extra för oss att komma fram xd haha, så typsikt oss att köra fel hit och dit! : )
            Tyvärr tog jag inte några bilder, men det ska jag göra nästa år för planerar att själv ställa ut en liten bil då kanske, om det finns pengar till det vill säga. För det är ju självklart alltid kul när folk kollar lite extra på just mitt vrål åk!



Kommentarer
Postat av: MICHAELA VERITAS

KIKA IN PÅ MIN BLOGG, EN JÄVLIGT SNYGG BLONDIN SOM NJUTER AV LIVET ;) KOLLA MINA HETA BILDER OCH LÄS MINA DJUPA TANKAR OCH FUNDERINGAR SAMT MYCKET MER!! JAG ÄR EN TJEJ MED SKINN PÅ NÄSAN MEN MED BÅDA FÖTTERNA PÅ JORDEN! JAG LOVAR ER, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA ;)

2011-08-25 @ 15:28:45
URL: http://mondoblog.se/veritas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0