´

Om 20min ska jag lämna huset och bege mig mot Sjörröds kiosken där jag ska möta upp Cassandra, sen ska vi ut och power walka, samt snacka i massor! (som alltid). Härligt med bärbara datorer, man kan ligga i sängen och ha dem i knäet, hur fint som helst (:
Eftersom msn slutat att fungera på våran andra dator så sitter jag nu och laddar ner det på denna istället, hoppas det vill fungera:)

Imorgon blir det Hästveda marknad och även på onsdag en liten stund med mamma för sen på kvällen ska vi ha en liten klassträff med kära gamla e klassen. Har inte en aning om hur många som kommer men hoppas på en hel del, finns många som jag inte träffat på länge så det kan bli kul!

Nej, nu ska jag sätta på mig några shorts och en tröja sen bege mig : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0