Hästveda marknad

Hästveda marknad, detta är ett ställe som man inte kan missa på sommaren och det är även därför som jag ska dit nu idag. Cassandra slutar jobba vid halv5 och sen ska vi ta första bästa bussen mot Hästveda, eller så åker vi kanske bil dit men inte säkert än, beror helt på hur alla andra ska göra idag. Men till Hästveda ska i alla fall jag och min kära nöt!

Pratade precis med Emil i telefon och kollade samtidigt på blocket efter en bil som jag kan skaffa mig när jag blir 18 och har skaffat mig ett körkort (: min bror fick en bil när han fyllde 18, dock kostade den endast 1 500:- och de bilarna som jag kollat på är kanske 1000 :- dyrare men om jag säljer min lilla kina moped så borde det hela gå jämnt ut :) gäller bara att jag snyggar till den så att man kan få bättre betalt (: 
   Jag hatar att jag inte har så mycket pengar, hade verkligen behövt det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0