HELG.

Min fader har köpt sig en ny bärbar dator, vilket gillas jättemycket!! (y

Gårdagen tillbringades med min älskade nöt, Emil och Jocke, vi var nere vid Lursjön och badade och under dagen tog vi en tripp till Donken i Hässleholm. Märktes att det var stressigt då eftersom vi fick 3 jordgubbs milkshake när vi endast ville ha en samt 2 pommes, en stor och en liten, när vi skulle ha en mellan. Haha så rörigt det kan bli (:

   Nu i helgen så åker mina päron iväg med husvagnen (fre-sön) och det innebär att vårat hus blir tomt ;) fast inte helt tomt, Pierre och hans flickvän Mikaela ska bo här under helgen medan jag ska bo med Emil i hans storasysters lägenhet inne i stan. Mysigt! Hon skulle iväg uppåt Sverige och då ska vi vara lägenhets- och hundvakter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0