Trädgårdsarbete

I tisdags förra veckan drog mamma och pappa ut med husvagnen för att vara ute i ca 10dagar så de kommer hem nu igen på torsdag. Här hemma har det bara varit skit väder så har inte kunnat göra mina sysslor i trädgården så idag måste jag ta tag i det hela! Tråkigt.
     Jag har inte sovit hemma sen i torsdags för jag och Emil har passat hans systers lägenhet + hund, så först idag ska jag sova hemma och helt ensam med för den delen.

I helgen ska Emil upp till Bivaröd och tävla i drifting så kommer vara utan honom hela helgen, men jag kommer roa mig ändå eftersom jag och något gäng ska dra till Helsingborgs festivalen på lördagen :) Det blir att dricka samt kolla på Joddla med Siv! Hoppas på en mycket trevlig kväll med trevligt folk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0