Dags att städa.

Sålde tidningen imorse, gick väl hyfsat bra. Sen tillbringade jag ca. 4h i soffan och kollade på när Paris Hilton skulle försöka välja sig en BFF (Best friends forever). Haha, att man lägger ner tid på att göra en sån serie? (säger jag som tittar på det xd ;))
Ligger just nu i sängen, försöker att städa mitt rum men det går ju sådär (a kommit en bit, fixat skrivbordet och nu är det bara den jobbigaste biten kvar.. den stora klädhögen i min fåtölj! Ska självklart dammsuga sen också, ajabaja inte glömma det (;
Anledningen till att jag ska städa är för att min kära nöt ska komma hit och kolla film, även Linus, Joel och Falck kommer också så kanske dags att skynda sig lite? Haha. Klockan är nu 18.15 och vid 19.30 kommer dem, och jag har inte ens duschat än.
Skulle egentligen sovit hos Emil ikväll med, men han har antagligen mycket att göra på sin bil så blir att sova hemma :( hoppas på en övernattning sön-mån istället ^^

MOT KLÄDHÖGEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0